
Par baržu
IMO:
GARUMS:
8884244
112,1 m
VEIDS:
PLATUMS:
Liellaiva
24 m
IZGATAVOŠANAS GADS:
CC:
1990. gads
7800 m3
Projekts
Baržas VISTA
modernizācija
3 etapos

Jaunas aizmugures daļas izgatavošana un uzstādīšana (~75t metāla darbi)
Jaunas telpas izbūve un sagatavošanas darbi priekšgala piestūrēšanas dzineskrūves (bow thruster) Jastram BU60 uzstādīšanai
2 palīgdzinēju kapitālais remonts, 1 jauna palīgdzinēja uzstādīšana
Aizmugures piestūrēšanas dzenskrūves (stern thruster) Jastram BU60 restaurācija
BWMS (Ballast Water Management System) uzstādīšana
Jauna tuneļa izgatavošana un uzstādīšana priekšgala piestūrēšanas dzenskrūvei (bow thruster) Jastram BU60
Korpusa remontdarbi, tīrīšana un krāsošanas darbi
Dzinēju vadības sistēmas modernizācija (ComAp)
Elektromehānisko ierīču un hidraulisko sistēmu remonta un modernizācijas darbi

Galvenie darbi:
Pēc vairāk kā desmit gadu ilgas stāvēšanas ostā bez pielietojuma barža tika restaurēta un pārbūvēta. Pēc modernizācijas baržu iespējams ne tikai vilkt (towing), bet arī stumt (pushing), uzlabojot manevrētspēju, efektivitāti, ledus navigācijas klasi, attiecīgi ietaupot degvielas un ostas velkoņa pakalpojumu izmaksas.
Lai samazinātu kuģa dīkstāves laiku un efektīvāk organizētu īpašnieka finanšu plūsmu, darbi tika veikti trīs atsevišķos etapos,
Darbu veikšanas vietas: RĪGA · KLAIPĒDA · GDYNA
Darbu veikšanas process. 1. etaps
















Darbu veikšanas process. 2. etaps.
















Darbu veikšanas process. 3. etaps.

















1. etaps
Tika veikti liela apmēra metāla korpusa nomaiņas darbi, kā arī divu palīgdzinēju un uzsākts aizmugures piestūrēšanas dzenskrūves kapitālais remonts. Bojāto mehānismu un elektroiekārtu remonts un Ballast Water Management System (BWMS) uzstādīšana.

2. etaps
Baržas korpusa tīrīšana un krāsošana. Uzstādīts jauns palīgdzinējs, modernizētas dzinēju vadības sistēmas. Pilna dzesēšanas sistēmas restaurācija un aizmugures piestūrēšanas dzenskrūves uzstādīšana.